søndag, januar 09, 2011

Nytårsstatus midt i januar

Først et noget forsinket godt nytår til alle jer derude!!

Det er altid underligt at lave et indlæg efter lang tid væk herfra. Men denne gang håber jeg meget, at jeg er tilbage for at blive og for at opdatere lidt oftere - det kan jeg vist nemt og uden at anstrenge mig synderligt......

2010 har været et dumt år - et kaotisk år - et år, hvor jeg har oplevet ting og været ting igennem, som jeg ikke håber, at jeg nogensinde kommer i nærheden af igen. Først en gang strålebehanlinger, så en gang mtx-behandling, som jeg nu er ved at trappe ud af, så en gang strålebehanling mere, fordi de første ikke var "voldsomme" nok. De sidste 3 måneder er tiden og overskuddet så brugt på en skilsmisse, et huskøb, en flytning, en gang nedpakning, udpakning og indretning af nyt hjem til ungerne og mig samt samling af diverse Ikea-møbler (længe leve Ikea) og opsætning af noget nær hvad som helst.

Nu kan der måske efterhånde bliver plads til andre ting, end de rent praktisk. Jeg trænger....

Derfor var jeg næsten heller ikke til at styre da jeg så at Liselotte havde strikket en "Ida's Kitchen", for selvfølgelig måtte jeg lave sådan en til Camilla, som er så tosset med huer. Betænkningstid var der ingen af - måtte bare eje sådan en opskrift. Måske man kan kalde det et begynderprojekt ;-) Der er dog ikke meget køkken over den, men hva' søren - jeg er igang :-)

Måske man skulle nuppe sig en kop kaffe - og lidt strikketøj. "Dagens lampe" er nemlig sat op og den virker :-)

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Camilla said...

Åh hvor den hue ser fantastisk ud!! Sådan en vil jeg gerne have fingrede i!! Godt nytår til dig! Håber du får en rigtig dejligt år uden praktisk bøvl og ballade!!

7:51 PM  
Blogger Laila: said...

Godt at höre fra dig igen her pä bloggen.. lampen mödte jeg jo pä FB ;)

Trist at höre om alt dit bövl... Dealme traels!

11:47 AM  

Send en kommentar

<< Home