torsdag, maj 04, 2006

Velgørenshedssokker

er pakket og afsendes til Vivian i morgen. Det er dog "kun" blevet til de tre par jeg nævnte tidligere, men lidt har vel også ret i sådan et arrangement.

Det er ikke blevet til så meget strik på det sidste. Jeg har haft ondt i højre håndled, og har det faktisk stadig, men så har jeg fået gjort nogle monteringsting færdige. Det har der jo trængt til længe, og nu er der ved at være faretruende meget plads i kurvene....gad vide hvad der så finder vej dertil?

De sidst par dage har jeg læst "Nynnes dagbog", hvilket har givet mig et par gevaldige grin. Den er skrevet på en letlæst og humoristisk måde, og måske passer den godt til min humor eller også er det bare fordi den er tilstrækkelig "skæv" til at jeg synes, at den er hylende grinagtig. Men den blev læst på 3 aftner - altså både bind 1 og 2. Derfor ingen strik!

Nyt problem: Hvad skal jeg nu læse? Måske noget mere seriøst eller også kunne jeg jo begynde at strikke igen...

1 Comments:

Blogger Bettina said...

Søde sokker. :o)
"Nynnes" var i mine øjne slet ikke så god som "Bridgets", men smag og behag er jo forskellig. Har du læst "Bridgets"? Ellers er også "Michael Laudrups tænder" et godt bud, hvis det skal være lidt i samme stil og humor, selvom skrivenåden og opbygningen jo bærer præg af at være en korrespondence og ikke en dagbog.

8:53 PM  

Send en kommentar

<< Home