lørdag, maj 13, 2006

Der filtes....

Camilla og jeg filtede i går. Dvs. vi nåede at lave to troldekroppe, to troldenæser og en troldehale inden Camillas veninde Maria ringede for at høre, om Camilla ville med ind og spille tennis. Derefter var der ingen der gad "lege" mere med mig.......men så kunne jeg også få filtenålene helt for migselv og fik lavet en lille blomst. Det er ikke den mest vellykkede af slagsen, meeen øvelse gør vel mester.......

Så har jeg fået bragt lidt læsestof hertil fra biblioteket - Tak, Bettina, for de gode forslag! Bridget's er hentet hjem...litteratur af den lette slags, er nok det jeg bedst kan klare i øjeblikket, og det er ikke det vores egen bogreol rummer mest af. Hvad skulle jeg gøre uden biblioteket? Jeg er dog noget trist over, at Vordingborg Bibliotek rykker ud på havnefronten i det nye kulturhus, for det er da godt nok langt fra hver dag, jeg kommer derud. Jeg har bare nydt at kunne køre forbi biblioteket på vej hjem flere gange om ugen, hvis det passede mig. Den fornøjelse er desværre ved at være slut! Det er så nok ikke det værste for mig, jeg kan jo bare trampe i pedalerne, men hvad med gamle Fru Hansen, der ikke er så mobil?

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home