søndag, maj 15, 2011

Så kan der afsløres lidt

for nu er den store dag passeret. Jeg synes ligesom ikke at gæsterne skulle se Camilla inden hun nåede i kirke.

Boleroen eller sjælevarmeren eller hvad sådan en nu hedder blev færdig. Jeg fulgte ikke opskriften slavisk - kun mønsteret.

Dels ville den blive for bred til Camillas str. 32, og dels var kanterne lavet anderledes, så der skulle have været et bånd i. Det ønskede hun ikke, men jeg synes nu også resultatet blev ok fint uden bånd. Længden er der også reguleret lidt på, for corsage-delen måtte jo ikke skjules, da det var det der sådan set "bar" hele kjolen.

Jeg synes nok bare, at det var dejligt hun gad mit hjemmestrik sådan en dag :-)

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Gitte said...

Stort tillykke med hende.

Det er en meget fin lille trøje du har strikke til hende. Kan godt forstå at du var glad for at hun ville bære Mors Strik sådan en dag ;-)

11:17 PM  

Send en kommentar

<< Home