torsdag, maj 18, 2006

Når det regner...

får man fregner, og det kan jeg nok ikke nøjes med når jeg skal cykle hjem i dét vejr! Måske man skulle overveje at låne en kajak......, når vores elever nu er færdige med at bruge dem. De må da også blive en smule våde, dem der ligger og padler rundt i Storstrømmen lige nu.

Min hjemmeside er oppe og køre igen, og lige nu overvejer jeg hvad der så skal ske. Måske jeg skulle flytte permanent, altså i blog-verdenen....

Jeg erfarede, under min oprydning i nederste garnskuffe, at jeg havde en del rester i Hifa2 og Tove. Oprydningen blev igangsat, fordi der var røget et nøgle garn ind bag skuffen og jeg kunne bare ikke nå det, så jeg måtte ud og hente pølsetangen for at få det hevet ud....desværre ingen billeddækning af seancen! Nå, men alle de rester skal jo bruges til noget, så jeg begyndte fluks på en slange i familie med den Nanna lavede på et tidspunkt. Der er go' på farverne...

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home