tirsdag, juni 09, 2009

Elvira...

.......er på pinden og har været det i et par uger efterhånden, men tingene kører bare ikke så hurtigt lige nu. Synes det er en rigtig sød model Sanne har lavet, og da jeg så at den gik helt op i 12 år måtte jeg lave sådan en fin en til Camilla. Håber den bliver god og jeg tror, at det er garnmængden der kommer til at afgøre om det bliver top eller tunika.

Farven har jeg bestemt. Jeg spurgte ikke for jeg kendte svaret: Sort! Jeg synes bare det ville være synd at lave mønsterstrik i sort, og det har (næsten) ikke noget at gøre med, at jeg har svært ved at se hvad jeg laver når jeg strikker i sort ;-)

Men den røde går da også fint til alt det sorte der allerede er i garderoben. Tror alligevel hun er fint tilfreds. Det er vist bare ikke alt man skal spørge om!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Stine said...

Sanne har efterhånden lagt opskrift til mange skønne modeller som bliver vist rundt omkring på nettet. Jeg er sikker på din bliver ligeså flot. Jeg synes farven er helt fantastisk - elsker rød. Forhåbentlig kommer Camilla også til at synes om den selvom den ikke er sort :-)

5:37 PM  
Blogger Tineke said...

Nøj, for en lækker farve! Og den vil da rigtig nok passe godt til sort.
Den glæder jeg mig til at se færdig, såååå :)

8:06 AM  
Blogger Gitte said...

Smuk, smuk rød farve ;-)

Jeg har også købt den til Lise.

6:36 PM  

Send en kommentar

<< Home