søndag, marts 22, 2009

Der skete det....

...at jeg kom til at læse 10-12 bøger i løbet af et par måneder!

...at vi havde indbrud med efterfølgende oprydning, rengøring og forsikringspapirer og "hvad er det så lige vi mangler"- irritation over ikke at kunne være i fred i sit eget hjem!

...at jeg er kommet til at sætte mig et løbe-mål der hedder en ½-maraton nu hvor jeg har løbet i et år - måske rablende vanvittigt, men det kræver 20-30 km. løb om ugen!

...at næsen alle weekender de sidste par måneder er blevet brugt på gymnastikopvisninger - og nu er tøsebarnet udtaget til Gallaopvisning, så nu er der lige "en enkelt" mere - men skønt at hun vil den der motion!

...at der på Google-læser ligger 1000+, så jeg er ekstremt bagud med at følge livet ude på jeres skønne blogs - desværre, men prøver at gøre noget ved det!

...at jeg ikke har fået strikket mere end 10-12 pinde siden sidst jeg besøgte min egen blog - havde dog trods alt ikke glemt mit password ;-)

...at livet fylder og tynger - men NU er det forår og lyset styrer - jeg trives og lever bare bedst i og med lyset!!!!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Laila: said...

..igen skete "livet"...

Pas godt pä dig selv, og NYD foräret.

8:04 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Ja, man bliver hurtigt ramt af livet...;o)

Sejt med en halvmarathon !

KH Tina

12:19 PM  

Send en kommentar

<< Home