tirsdag, november 25, 2008

Kopi-poser

Jeg er fæl, er jeg. Jeg har tyvstjålet denne idé fra GrenDesign. Syntes de var så gode og praktiske, at jeg måtte lave sådan nogle til mit strikketøj, som ellers ligger i kurve eller under sofaen. Kunne jo komme til at se lidt mere ordentligt og tjekket ud, hvis der blev ryddet lidt op. Derfor fandt jeg symaskine og stof frem i lørdags - bare fordi jeg havde lyst. Alt det tøj der ligger og skal ordnes og de bukser der ligger og skal lægges op, ja - de fik lov til at ligge. Det må også godt være sjovt ind imellem.

Det blev til to poser i denne omgang, men jeg er ret sikker på at der nok skal komme flere til. Jeg skal bare en tur på loftet og hente stof inden jeg går i gang med næste omgang.
De kan helt sikkert også bruges til andre ting. Der er et behov kan jeg mærke.

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Flotte og praktiske poser kan man ikke få nok af...
Min søster luftede lige et ønske den anden dag...sådanne poser, så hun kunne holde styr på strømperne...en pose til blå strømper og en til de sorte og så videre...så måske jeg skulle dykke ned i skuffen og komme igang?

4:35 PM  
Blogger Tine said...

Hvor er de fine.
Det er da vist en ide jeg også skal "efterabe".

5:39 PM  
Blogger Karina said...

De er bare supargode og jeg er sikker på, at jeg er nødt til at lave nogle flere!!

6:18 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Sikke da en produktivitet, du fremviser - lækre sager. Og nogen gange skal mænd altså bare holde deres bøtte ;o))

KH Tina

4:03 PM  

Send en kommentar

<< Home