tirsdag, november 25, 2008

11 af 12 projekter 2008

Tilføj billedeEndnu en strikket "ting" er kommet af pindene og kurvene er nu ved at være ret tomme. Det er ikke noget jeg er vant til, men der ligger dog også stadig et par ting jeg kan og bør tage mig lidt af. Men det der er færdigt kan jo nydes.

Ruffle Scarf fra bogen "Knit So Fine". Strikket i Lang Thema og Arwetta. Arwetten er brugt til den ruflede kant og "mellemværket".

Mandens kommentar da jeg tog det på: Ja............så ligner du en kalkun!!

Det skal nu ikke forhindre mig i at gå med det. Camilla har ellers været godt igang med tiggeriet, og det blev ikke mindre da hun skulle stå model, men jeg vil også ha' noget en gang imellem vil jeg!!

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Tine said...

Jeg syntes altså at det er meget fint.
Og slet ikke kalkun agtigt !!

5:37 PM  
Blogger Gitte said...

Tilslutter mig Tine - Synes det er super flot!

10:23 PM  

Send en kommentar

<< Home