mandag, september 29, 2008

Hovedet under armen....

...og derudaf gik det her til morgen. Med det resultat, at jeg fik låst min cykel ude på arbejdet, UDEN at tjekke om jeg havde nøglen med - og godt gættet, ja.........det havde jeg så IKKE lige i dag!

Heldigvis har vi et klassesæt cykler - til en efterhånden ret lille klasse godt nok, men jeg skulle jo kun bruge én cykel, så efter lidt gennemgang af skolens beholdning af halvt udtjente cykler fandt jeg en der passede....sådan nogenlunde. En sød pedel fandt så en nøgle så sadlen lige kunne hæves så jeg ikke stødte knæene mod styret, og han gav køretøjet lidt luft. Heldige mig...og hjemad det gik, med x'et baghjul og det hele, men jeg skulle da ikke gå.

Da jeg hentede Alexander i SFO'en spurgte han meget interesseret til den der gamle "havelåge", som jeg kørte rundt på:

Alexander: Hvor mange gear har den?
Mor: Tre, men det er da ikke så vigtigt......det er da værre, at der ikke er nogen ringeklokke på!
Alexander: ....ringeklokke......har du hørt hvordan den lyder? Jeg tror nu ikke du behøver en ringeklokke.....

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Laila: said...

dejlig dreng....

2:10 PM  

Send en kommentar

<< Home