lørdag, september 20, 2008

Turbolevering...

...fra Geilsk, og jeg er så totalt vildt spændt på at komme igang med at strikke topstykket og livstykkesokkerne, som jeg også lige kom til at bestille, nu jeg var der alligevel :-)

Fik næsten strikket ærmet færdig på rideblusen i går aftes, så nu mangler snart "kun" monteringen, men det så heller ikke lige min stærke side....men det kan det måske gå hen og blive, hvis jeg arbejder lidt med det.........eller rigtig meget!!

Men det må lige vente lidt, da der er andet der kommer i første række i denne weekend.

Vi har været tidligt oppe i dag. Alexander har fødselsdag i morgen og huset invaderes af gæster til frokost, så der skal lige lidt forberedelse til. Var nødt til at købe ind fra morgenstunden i dag, fordi bilen ikke er hjemme resten af dagen - og heller ikke manden. Camilla skulle i BonBon Land - en klassekammerat havde vundet en tur for hele klassen, så begejstringen var jo næsten til at tage at føle på hos alle poderne. Håber de får en god tur og en god eftermiddag sammen med måger, bævere og hunde og hvad der ellers "huserer" deroppe i Holme Olstrup....

...og så er der lige det med rengøringen og kagerne og maden og alt det andet jeg lige skal have styr på til i morgen.....

Alexander glæder sig heeeelt vildt. Sådan skal det være når man bliver 8 år!!

Etiketter: ,

9 Comments:

Blogger Jane said...

Der er sandelig drøn på hjemme hos jer;-)
Tillykke med sønnen i morgen.

1:03 PM  
Blogger Jette said...

Glæd dig til det Geilske, det er lækkert garn at strikke i...

1:17 PM  
Blogger Strikkeheksen said...

Ja, ha´ en rigtig hyggelig dag. Jeg er meget spændt på at se de fine projekter, du har lagt op til :-)

2:45 PM  
Blogger Tineke said...

Tjuhej, der er gang i hos dig, men sikker nogle lækre modeller du har købt dig der, jeg får hvis også min Topstykke per speciel expres i morgen, og jeg glæder mig! Glæder mig til at se dine projekter i gang, altså efter fødselsdagen :)

4:09 PM  
Blogger Tineke said...

Hov, og så tillykke med sønnike i morgen, selvfølgelig.

4:10 PM  
Blogger damsgaarden said...

Det er nogle smukke projekter du skal igang med, jeg er selv helt vild med sokkerne, har tænkt på at sende bud efter dem. Jeg glæder mig til at følge dit arbejde

5:01 PM  
Blogger Tine said...

Tillykke med ham, jeg håber at han får en rigtig god dag.

Og sikke nogle dejlige ting fra Geilsk du skal igang med.
Jeg kan godt forstå at du glæder dig :-)

9:18 PM  
Blogger Kludemutter said...

Det var pussit, med næsten de samme pakker fra Geilsk.
Det er lækkert med sådan pakker.
Tillykke med sønnen !!

10:35 AM  
Blogger Gitte said...

Det var da fantastik af vinde en tur til klassen. Synes der er så mange konkurrencer. Men hører man nogen sinde om nogen der vinder?

Uha - ja - det er hektisk op til en børnefødselsdag. Det bliver sikkert nok at se til i dag. Håber du får lidt tid til at kigge på det nyindkøbte.

11:08 AM  

Send en kommentar

<< Home