søndag, september 07, 2008

Nu i farver...

Camilla har fået et par sokker - i flotte farver! Hun mente bestemt hun manglede. Især da jeg havde lavet et par til mig selv.

Nu har hun indrømmet "Jeg har faktisk mange par sokker - i den anden skuffe. Hi....men nu har jeg et par mere".

Sådan kan man lade sig snyde, bare fordi man ikke gider se efter om det nu også kan passe, at datteren ikke ejer et par af de uldne til gummistøvlerne eller til at tusse rundt herhjemme i. Men nu tager det jo ikke mange aftener at lave et par sokker, så det går jo nok :-)

Weekenden er ved at være godt brugt. I går havde vi besøg af gode venner, og tiden bare fløj afsted, som den plejer når vi er sammen.

I formiddags var vi en tur på Nordfalster - Camilla syntes det var alt for længe siden vi havde været i svømmehallen. Det ER også længe siden, meeeen.....det er vel også mest om vinteren vi bruger en weekend-formiddag på den slags. Så længe vejret er til udeliv, skal det da bare nydes. Men sådan skulle det ikke være i dag, og da vi kom hjem var det også blevet det skønneste vejr. Så en sen frokost i haven med grillet kød og reste-salater fra i går - og så lige en lille hvedeøl. Ja, jeg klager ikke!!

Etiketter: ,

5 Comments:

Blogger Anastácio Soberbo said...

Hej, jeg love bloggen.
Beklager ikke skrive mere, men min dansk er dårligt.
Et knus fra Portugal

6:56 PM  
Blogger damsgaarden said...

Ja sokker kan man vel ikke få for mange af. Dem du har lavet der er rigtig flotte, kan godt forstå datteren gerne ville ha' et par mere. Der er ikke noget bedre end hjemmestrikkede sokker ;-))

9:06 PM  
Blogger Gitte said...

Uh - jeg får helt dårlig samvittighed. Har ikke strikket sokker til ungerne siden de var helt små....... Jeg burde, jeg burde...
Smukke farver i øvrigt.
Og så har du helt ret - det gælder om at nyde udelivet så længe som muligt - Håber stadig på en lidt lun sensommer/efterår.

10:12 PM  
Blogger Tine said...

Dejlige sokker.
Det er en af de få ting jeg ikke får strikket.
Jeg er ikke ret vild med at strikke på strømpepinde.
Og min stakkels søn elsker ellers hjemmestrikkede sokker :-(

12:26 PM  
Blogger Karina said...

Tak for jeres søde kommentarer! Vi er meget glade for uldne sokker - jeg er vokset op med dem, men min mormor kendte desværre ikke til pæne farver - men de var varme Selvfølgelig håber vi på nogle gode uger endnu, hvor vi kan være lidt udenfor og nyde det sidste :-)

5:20 PM  

Send en kommentar

<< Home