tirsdag, august 26, 2008

Suppevejr...

Camilla ville gerne have suppe til aften. God klar hønsekødsuppe. Den der fra Mou, som også smager af noget og som har været i kontakt med hønsekød.......

Jeg plejer så at koge en god grydefuld gulerødder, selleri og porre til at hælde oveni. Det fyld der er i fra fabrikken af, mætter ikke meget i vores slunkne maver. Sådan bliver det også i dag. Noget hentes i haven og andet er købt på vej hjem.

Tilbehøret bliver flütes - hjemmelavede, med hvad skabet lige gemte. Dejen er bokset sammen og står og hygger sig på bordet - rugflager og sesamfrø blev det til i dag.

Hvis jeg nu er heldig kommer manden hjem lige om lidt, så jeg lige kan nå en løbetur inden brødet skal i ovnen. Vejret er ikke super, men sådan en 5-6 km. kan det vel blive til i dag - på en suppevejrsdag!!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Uhmm...supper lyder lækkert.

Jeg har en opskrift på syltede chili et sted, som er rigtig god (ja jeg er lige lidt bagud med indlæggene - ved det). Jeg finder den lige i nærmeste fremtid.

KH Tina

1:37 PM  
Blogger Karina said...

Lyder da rigtig dejligt - den opskrift vil jeg da gerne høre om!
Kender kun alt for godt det med at være bagud - der var 1000+ indlæg til mig efter sommerferien og jeg er stadig ikke med :-( Men det går jo alligevel.

6:27 PM  

Send en kommentar

<< Home