onsdag, juli 09, 2008

Indendørshygge...

Vandet vælter ned fra himlen og et tordenvejr ligger lige i nærheden og gør opmærksom på sig selv. Jeg har ikke noget imod lyn og torden - synes faktisk det er ret hyggeligt at sidde her i det dunkle og meget skiftende lys, med en god kop kaffe og kigge ud på regnen.

Hos BenteB fandt jeg, for et par dage siden en opskrift på et hæklet tørklæde (Noe Noa). I går aftes greb jeg så hæklenål og et nøgle Mandarin Petit og så gik det jo bare derudaf. Nu er enderne næsten hæftet, og så skal der bare laves nogle fine blomster til at pynte med - og findes nogle perler i den rette størrelse. Hyggeligt lille projekt og Camilla har kigget på det.....med bedende øjne, så jeg kan også regne ud, at det ikke bliver mit tørklæde - men ok, det passer også til Camillas brune kasket!



Camilla har haft en veninde på besøg i går og i nat, og nu er de kørt - sammen. I nat skal de sove hos veninden - de hygger sig gevaldigt. Alexander jubler og er midlertidigt flyttet ind på Camillas værelse - han nyder det lige så meget, og har planlagt at han skal sove derinde i nat.

Jeg vil smutte tilbage til de løse ender, og få styr på det.
Hyg jer derude!

Etiketter: ,

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home