torsdag, juni 19, 2008

February...

......er det jo heldigvis ikke, men alligevel kom jeg til at begynde på february lady sweater. Den er efterhånden set en del steder, men det bliver den ikke mindre interessant af. Genial tror jeg den er.

Jeg begyndte på den i søndags ude i drivhuset (hvor jeg heldigvis ikke kunne se alt det andet jeg burde have taget mig af), men er desværre ikke nået så meget længere. Har nok strikket 12 pinde mere, men det er så også gjort både frem og tilbage!!

Garnet er Shetlandsuld fra BC Garn. Jeg strikker med dobbelt tråd, og manden blev noget nervøs og noget utilfreds da han opdagede, at der var taget hul på spolerne. Garnet var/er tiltænkt en sweater til ham, meeen jeg tror nu nok at der kan bliver lidt til ham også. Jeg har to spoler af 1 kilo....... men man ved jo ikke hvad koner kan finde på når der lige kommer den rigtige opskrift forbi.................måske han alligevel ikke skal føle sig for sikker :-)

Etiketter:

9 Comments:

Blogger Gitte said...

Også mig, også mig....... Jeg skal bare lige være færdig med cardiganen først.......

Kan da godt forstå at din mand blev lidt utrilfreds - når nu noget endelig var tiltænkt ham ;-)

8:42 PM  
Blogger Jane said...

Jeg tror også den er genial. Er lige startet på den i dag. Det blir nu spændende at se alle de forskellige february´er der dukker op rundt omkring.

10:25 PM  
Blogger Unknown said...

Jeg har også tilføjet den todo listen, men er usikker på garntypen. Passer dobbelt shetlandsuld fra BC strikkefastheden? Og så har jeg lige de ca 420 masker på pindene nu som snart vokser til ti omgange med godt 800 masker :0) Strikker vestpå fra Geilsk. Den er drøj, men blir skøn!
Gitte/ditogdut

7:21 AM  
Blogger Tine said...

Ja, det er da helt utroligt hvor mange der skal lave den cardigan;-)
Et spændende projekt.
Glæder mig til at se resultatet.

Håber der bliver en stump garn tilbage til manden :-)

4:29 PM  
Blogger Merete said...

En rigtig pæn farve, du strikker den i. Køber man BC garn på nettet? Glæder mig til at se den færdig.

8:20 PM  
Blogger damsgaarden said...

den er der godt nok mange der er igang med, men flot er den.

9:03 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Med den mængde garn burde der da kunne blive noget til gemalen også (ellers skal det vist da gå helt galt, tsk-tsk).

KH Tina

11:26 PM  
Blogger HANNE said...

Han kan vist tage det helt roligt med så meget garn :).....ellers siger du bare til ham, at du bliver nødt til at købe mere garn :)

11:09 PM  
Blogger Karina said...

Tror nu også manden kan slappe af og bare afvente....der skal nok blive noget til ham også - på et tidspunkt :-)
Shetlandsulden passer i strikkefastheden (min i hvert fald) når den strikkes dobbelt. Garnet er købt via garn.dk og på nettet!
Jeg er kommet et stykke videre men det er ikke strik der står øverst på listen i øjeblikket. Arbejdet vejer tungtest, men det varer heldigvis ikke så længe endnu før det er ferie!

8:13 PM  

Send en kommentar

<< Home