torsdag, juni 12, 2008

Kækt eller kikset...

Jeg har slået op, og strikket snart ½ meter på endnu en af modellerne i "Kæk og klasssisk....". Denne gang er det "Cool kjole" der skal prøves.

Jeg har i alt for mange år haft ca. 20 nøgler af noget underligt garn (Scheepjes - Larissa) liggende. Det er fyldt med alle mulige ikke helt naturlige ting .... og 15 % uld. Det er sådan set ikke værd at strikke i. På store pinde og i dobbelt garn går det lige an, og det er så ikke lige min kop the heller, med de der træstammer!


Gad vide hvorfor jeg lige gik i gang med det projekt så?

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er det for at få brugt noget af det der underlige garn, som jeg på et eller andet tidspunkt for ca. 10 år siden, åbenbart ikke kunne leve uden. Det kan jeg så undre mig over i dag. Er det kun mig der har gemme-garn liggende, som jeg ikke aner hvorfor jeg har købt?

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

nej det er du bestemt ikke...jeg har dog lige ryddet op (pudser lige glorien fniis) og har foræret det der umulige garn til min datters tidligere SFO, så håber jeg de kan få noget fornuftigt ud af mine impulskøb :-)

12:05 PM  
Blogger Fríða said...

ahem, nej, jeg tror bestemt ikke du er den eneste, og så siger vi ikke mere om det!
kh.fra Island

Frida

4:05 PM  
Blogger Tine said...

Må meddele at du absolut ikke er den eneste.
Har også haft samme problem med stof.
Men de er nu meget taknemlige i skolen og sfo, hvor de modtager alting med kyshånd.
Så nu har jeg efterhånden fået bugt med det :-)

5:35 PM  
Blogger Karina said...

Det var da en god idé - det med at aflevere det i SFO'en eller på skolen. Så er der da nogen der får glæde af det.

7:04 PM  
Blogger Tine said...

Ja, og man har bedre samvittighed når man så køber noget nyt.
:-))

7:14 PM  
Blogger Karina said...

Tine: Ja, den tanke havde så ikke lige strejfet mig, men du har da helt ret :-)

7:16 PM  

Send en kommentar

<< Home