søndag, april 27, 2008

Synderen....

Det er Jo's skyld!! Ja, det er så! OK, han er måske ikke helt alene om at bære skylden. Biblioteket må også bære sin del af den.......så jeg får ikke strikket og hæklet noget som helst i øjeblikket.

Hvorfor sker det altid for mig? Det der med, at jeg en sen aftentime går amok på bibliotek.dk, og selvom jeg så kommer til at stå i kø som nr. meget forskelligt på de forskellige bøger.....ja, så får jeg alle bøgerne samtidig.

Det samme skete for en måned siden, hvor jeg måtte låne Snemanden af en kær kollega. Jeg nåede ikke at læse bibliotekets bog færdig inden tidsfristens udløb. Der er jo total kø på, så der er ikke noget der hedder at genlåne.

Hva' så med det der 4. projekt af 12?
Hmmm.....ja jeg når det jo nok ikke for jeg er ikke begyndt endnu. Havde ellers fundet nogle søde små babysokker, men de blev bare ikke pæne på mine pinde. Øv, øv og øv og så pillede jeg op! Det var det der med hælen der ikke gik så godt! Den blev så vældig hullet.

Hva' så med den der ridebluse?
Ryggen og halvdelen af forstykket er strikket - nem tv-strik, men jeg ser jo ikke tv når jeg læser!

Hva' så med det hæklede mysterie hos Marianne?
Ja, 20 rækker på 4. modul er det måske blevet til, men jeg kan jo heller ikke hækle når jeg læser!

Hva' så med bloggen?
Har jo ikke noget at vise frem - hverken strikket eller hæklet. Hva' ska' jeg så lige skrive om?
Nu har jeg "pippet" så I ved at jeg stadig er her. Håber på, at jeg har mere interessante ting at fortælle næste gang jeg kommer forbi, hvis jeg stadig har nogen der læser med!!

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jamen det er da godt der er "liv"..indimellem er der ting der tager tiden fra bloggeriet, og sådan skal det jo nok være :-)

11:37 AM  
Blogger Julie said...

Nej, hvor sjovt: jeg har altid formodet, at Jo Nesbø er en kvinde..men det er han så ikke ;-)
KH Julie

5:17 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Jeg synes nu, det er hyggeligt at høre fra dig, selvom det ikke er et "strikke-pip" ;o)

KH Tina

11:28 PM  
Blogger Gitte said...

Det er altså også dejligt at læse en god bog. Meeeeen - ikke nemt at strikke samtidig med ;-)

Har købt Snemanden i bogklub, og fandt flere af hans tidligere bøger på bogudsalg i Føtex. Har fået læst nr. 1 - Den var OK. Snemanden skulle være rigtig god, men den er vist nr. 7....... (jeg vil forsøge at læse dem i den rigtige rækkefølge.. nu må vi se om det lykkes).

- Og strikketøjet løber jo ingen steder ;-)

9:50 PM  
Blogger Laila: said...

Sä skal du jo heller ikke trævle sä meget op, vel!

7:37 PM  
Blogger Karina said...

Anne: Du har ret, men nogen gange synes jeg bare at jeg har været for længe væk!
Julie: Tror nu han er en mand, men sådan kan man opfatte tingene en gang imellem, og så blive overrasket når man så erfarer noget andet.
Tina: Det er nu hyggeligt at have sådan en blog, hvor man kommer i kontakt med en masse mennesker - de fleste nogle som jeg aldrig har mødt.
Gitte: Må indrømme nu hvor jeg er igang med den 3. bog. De er ikke alle lige gode, og jeg tror at jeg begyndte med en af de bedste. Måske en god idé at tage dem i rækkefølge :-)
Laila: Du har så evigt ret - og måske har jeg i virkeligheden ikke mistet noget ved ikke at strikke i en periode, hvis jeg alligevel bare pillede hele skidtet op.

7:39 PM  
Blogger Susanne said...

Høhø - det lyder som her hos mig.... kan ikke slukke lyset om aftenen; skal LIGE ha' et par sider mere af hans bøger :o)
Det er så skønt, når man rammer en forfatter, som bare kan skrive så man "glemmer" alt omkring sig. Kh Susanne i Silkeborg

7:58 PM  

Send en kommentar

<< Home