mandag, marts 03, 2008

Hvad er det.....

.....der er (næsten) kvadratisk, praktisk og godt???

Ja, det er så en strikkeprøve i mit ny-indkøbte Shetlandsuld, som skal bruges til en sweater til manden. Jeg synes nu det virker lidt hårdt i det, men nu prøver jeg lige at vaske lappen næste gang der skal vaskes uld. Så må vi se eller måske nærmere mærke hvordan det så ser ud/føles. Denne gang er jeg dog helt sikker på, at der er garn nok:-) Jeg har købt to kilo-spoler, så der skulle da også gerne være lidt til lageret til senere brug!!

Nu skal der bare findes en opskrift. Jeg tror jeg har stort set frie hænder, bare ikke det bliver helt i glatstrik, for det bliver trods alt for kedeligt til ham. Det gider jeg nu heller ikke. Fejlrisikoen vil i så fald være alt, alt for lille og vi skulle jo nødigt ud i, at jeg strikkede en sweater i første forsøg, vel?

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Laila: said...

Hvad mener du mon?

Laila

6:06 PM  
Blogger Karina said...

Tjaaa.....plejer jo altid lige at strikke lidt frem og tilbage når jeg har glemt f.eks. at man har to arme og skal have et ærme i HVER side:-)

7:48 PM  
Blogger damsgaarden said...

Hej Karina.
Tak skal du ha'. Og tak fordi du kiggede forbi.
KH Jette

9:32 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Uh, jeg kan så godt lide shetlandsuld og især, at farverne altid er lidt melerede. Håber du finden en god opskrift.

KH Tina

11:18 PM  
Blogger Karina said...

Tina: Glæder mig også til at strikke i det. Jeg har nu haft vasket strikkeprøven, og det er den bestemt ikke blevet ringere af! Leder stadig lige efter "spskriften".

9:14 PM  

Send en kommentar

<< Home