lørdag, februar 16, 2008

2 af 12 projekter

Så smuttede Camillas benvarmere også af pindene. Ikke at der ikke er blevet pillet op undervejs - selvfølgelig er der det! Der var jo, som forventet, ikke garn nok af det selvstribende. Den sidste farverapport pillede jeg så op på det rør jeg havde strikket. "Striberne" blev klippet fra hinanden, og der blev strikket nye striber ind imellem de ensfarvede så overgangen ikke skulle blive alt for voldsom. Derfor den lidt sjove farvefordeligen på det nederste stykke.

Camilla er stor-tilfreds og så kan jeg jo også være det. På grund af alle disse "løse" striber, var der "heldigvis" også endehæfning til et par timer i går aftes da vi så X-Faktor....

En lille detalje lige over knæet er en hulrække med et bånd i. Tøse-barnet har ingen lår, så der er ikke noget der kan holde på "rørene". Nu kan de tøjres, så de ikke åler under dansen!

Garnet er rester i diverse blå opal-garner - alt fra lageret og februar måneds projekt ud af de 12 der skal laves i løbet af året.

Etiketter: ,

11 Comments:

Blogger Susanne said...

Uhh - det der isolering skubbede vi også foran os i mange år :o) Sikke en produktiv ferie du har holdt og skønne benvarmer til din slanke sild ! Kh
Susanne

7:41 PM  
Blogger Karina said...

Susanne: Jeg synes også jeg har lavet noget praktisk hele ferien. I dag blev det til 12 glas marmelade, dej til madpakkeboller, vask af flere maskiner tøj samt lektier sammen med Camilla. Heldigvis er der endnu en dag tilbage. Jeg tror jeg vil være rigtig doven i morgen, og lave lige det jeg har lyst til.

8:36 PM  
Blogger Vivian said...

Aiiiiih, de er skønne, superherlige simpelthen! De har X-faktor har de!

KH Vivian

9:06 PM  
Blogger tanterne said...

Jeg kan godt forstå hun er tilfreds, de ser rigtig godt ud.
Mange tak for din award. Nu har jeg endelig fået skrevet om den og sendt den videre.

10:45 AM  
Blogger Karina said...

Vivian: Tak for roserne. De er nu fastmonteret på Camilla, så nu kan vi se hvornår jeg får lov til at vaske dem :-)
Tanten: Tak, og "Det var da så lidt". Håber det går fremad med skriveriet!!

11:41 AM  
Blogger Mona said...

De er rigtig smarte,dem kan jeg godt forstå hun er glad for.

9:15 AM  
Blogger Fru Larsen said...

hvor er det nogle flotte benvarmere, jeg kan godt forstå der blev glæde da de var færdige. SUPERFLOTTE.

4:50 PM  
Blogger Tina/Chance-strikkeren said...

Det er ski da lige før, man selv får lyst til et par benvarmere ;o) (har vist bare ikke SÅ mange ens nøgler på lager, så der kan blive model "mine ben", ha-ha).

Og hvor har du bare været flittig med alle mulige (og umulige) gøremål !!

KH Tina

6:38 PM  
Blogger Karina said...

Mona, Fru Larsen: Tak, tak! Det er næsten alt for meget med al den ros. Det er jo bare et par garnrør i restegarn, som vi lige fik bakset sammen!
Tina: Det er da bare at komme igang - det behøver jo ikke være ens garn, vel.....striber er der vel ikke sådan noget galt med, og så lange ben har du vel for pokker heller ikke :-))

5:30 PM  
Blogger Gitte said...

De er super seje og flotte. Kunne tænke mig at hun er glad for den.

Tænk - igen lår...... Åh, den herlige ungdom.

6:03 PM  
Blogger Karina said...

Gitte: Ja, der er ting der ændrer sig med alderen.....

7:10 PM  

Send en kommentar

<< Home