torsdag, januar 17, 2008

Gad vide....

....om der er tanker bag mandens valg af kaffe til konen? Ekstra blød og mild.....gad vide om han virkelig tror på at det virker? Der sker vel ikke noget ved at prøve?

Arbejdsdagen i dag var for mit vedkommende kun til kl. 11. Jeg havde lovet Camilla, at jeg ville køre fra arbejde kl. 11. Så sådan blev det. Hun ligger herhjemme og er skidt tilpas og ville ikke være ene hjemme hele dagen. Lige nu bokses der med at få lagt noget musik over på et par mp3-afspillere. Camilla fik én i julegave og jeg var så heldig at få en i fødselsdagsgave i går - legetøj til mor!!!

Lidt strikkerelaterede informationer: Der strikkes ind imellem lidt på den der børnebluse fra "Små striber" - ikke det vilde er det blevet til, for jeg har hentet en masse bøger (romaner) på biblioteket så strikketiden er i disse dage byttet ud med læsetid. Hvorfor kommer de reserverede bøger altid hjem til mig i bunker???

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger IF Stjernen said...

du har fået en award - tjek min blog

7:50 PM  

Send en kommentar

<< Home