søndag, januar 13, 2008

Der strikkes....!

Jeg har taget mig en lille smule sammen.....jeg er i hvert fald gået igang med bærestykket på min sweater. Pludselig var det ikke sååå spændende med det der flerfarvestrik, og så endte den i en bunke ved siden af sofaen, men nu sker der lidt.

Heldigvis er der stort set ingen montering når jeg engang er færdig med at strikke den. Det trække også - jeg hader at montere, og tingene har nogen gange ligget i flere måneder før jeg er begyndt.

Desværre har jeg ingen bambuspind i det nummer, så jeg er nødt til at strikke på en gammel metalpind. Det er ikke særlig sjovt, og jeg har flere gange været nødt til at samle masker op, fordi de glider af pinden. Man kan hurtigt vænne sig til noget andet :-(

TV-strik skal der stadig være plads til. Derfor er jeg gået igang med denne lille bluse, som sådan set er den eneste model i Sys Fredens lille hæfte om "Små striber" der lige faldt i min smag. Blusen er til gengæld også sød og nem og hurtig at strikke - her i en pigeudgave. God som Grand Prix strik i går aftes, hvor ungerne sad og heppede og jeg var lidt med på sidelinien.

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Laila: said...

Sä længe du strikker den rigtige vej, sä er der håb for dig! ;-)

Lidt smilende hilsner

Laila i Schweiz

2:18 PM  
Blogger Karina said...

Du har ret, Laila, jeg håber også selv at det holder!!

2:28 PM  
Blogger Gitte said...

Den flerfarvede strik ser rigtig flot ud. Glæder mig til at se den helt færdig. Jeg tog mig sammen til at gøre min færdig i juleferien. Men - det er ikke helt let at se TV samme tid, så godt med noget almindeligt ved siden af.

10:05 PM  
Blogger Unknown said...

Ja,man må have flere projekter igang; Det svære/spændende, tv strik,køre i tog-strik.osv :-)

7:40 AM  
Blogger Karina said...

Gitte og Losarinas mor: Det er nødvendigt med flere arbejder - især fordi jeg er en klaphat til det der med flere farver eller mønster når jeg f.eks. ser film. Jeg bliver alt for opslugt og så pludselig....ja, så har jeg glemt hvad det var jeg havde gang i på pindene og har enten strikket forkert eller for langt. Så er der også en undskyldning for at have flere ting i gang samtidig :-)

4:58 PM  

Send en kommentar

<< Home