lørdag, december 08, 2007

Sokker - nok engang.....

Endnu et par sokker til mindstemanden er færdige og de er også taget i brug her til morgen. Der er ikke noget som at daffe rundt i nattøj og uldne sokker til langt op ad formiddagen. Muligheden for dafferi er her i dag. Planerne for dagen blev pludselig ændret i går. Jeg klager ikke - jeg daffer glad og gerne, efter en nat med en hals der nok mest af alt minder om grovkornet sandpapir.

Misteltenen på billedet skvattede ned engang i nat. Den hængte ellers fint i døren ind til stuen. Ikke alle er lige begejstrede. Alexander sniger sig langs væggene, for han vil bare IKKE stå under den. Vi skal nok få ram på ham i løbet af dagen. Når den altså er kommet på plads igen.

Etiketter:

6 Comments:

Blogger Laila: said...

ja, en mistelten skal der til.

Jeg lurer lidt pä en der gror i et træ pä en mark lige ved siden af.

Det skal bare lige være mørkt nok, og sä skal jeg gerne have lokket en anden til at hente den....jeg er lidt af en töse-tös, men har masser af ideer...

4:29 PM  
Blogger Gitte said...

;-) Ja - børns kommentarer er dejlige. Fine sokker, og fin trøje.

9:39 PM  
Blogger Gitte said...

Ups - kan se du er igang med Luftkastellet, der blev sprgt. Jeg forsvandt fuldstændig for omverdenen, da jeg kom igang med den. Synes faktisk næsten, det er den bedste af de 3. Begyndte en søndag eftermiddag. Gik i seng kl. 02.00 om natten, tog toget kl. 06.27 mandag morgen, og var færdig ca. 1 time inden jeg nåede København. Jeg sov rigtig godt mandag nat, men var næsten ærgelig over at jeg allerede var færdig. Og så er forfatteren død - ÆV!

9:42 PM  
Blogger Karina said...

Laila: Har du haft sendt en "stand-in" ud i natten???
Gitte: Jeg er i fuld sving med Luftkastellet og det er en suveræn serie og jeg er også noget trist over, at forfatteren ikke fik lov til at skrive mere inden han sagde farvel! Vi må nyde det han nåede.

7:31 PM  
Blogger Gitte said...

Enig!

8:54 PM  
Blogger Laila: said...

Min mand nægtede!

Jeg mä vist købe en..

7:32 PM  

Send en kommentar

<< Home