mandag, november 19, 2007

Julehjerter.....

....der er dømt julehjerter - og mange af slagsen. Jeg fik denne skønne pakke med filt af en kær veninde i går. Hun kender mig og deler min glæde ved garn, filt og stof og hvad der ellers følger med. Det er skønne farver - nogle af dem er lidt "skæve" julefarver, som gør det hele lidt sjovere. Glæder mig til at komme i gang, og jeg er ikke den eneste......Camilla har "kigget" på det og er begyndt at fundere over, hvad der ellers kan laves af sådan noget filt! Måske jeg skal sætte i gang, hvis jeg skal gøre mig håb om at komme først!

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Sikke en skøn pakke at få! Jeg kan godt lide de "skæve" farver! De sætter ligesom lidt mere liv i det hele ;-)
Kh Karen S

10:41 PM  
Blogger Jane said...

Ja bare frem med de "skæve" farver. Det blir rigtig flot med nogen farverige hjerter.

6:06 AM  
Blogger Tina Olsen said...

Uha.. jeg venter spændt på at se hvad der kom ud af filten - sikke skønne farver -mums

12:24 PM  
Blogger Karina said...

Det er helt sikkert ikke tosset med de lidt mere "u-julede" farver til julepynten. Der har desværre bare ikke været tid til at gå i gang endenu, men måske når vi endelig når weekenden. Måske der så skulle være en chance.

3:55 PM  

Send en kommentar

<< Home