fredag, oktober 19, 2007

Giraffen...

Laila ville gerne se "giraffen" så nu er i selv ude om det - altså, at jeg viser mig på bloggen.

Jeg lovede at vise GG frem, og jeg må indrømme at den har været færdig de sidste to uger, men det er bare ikke lige blevet til et billede af den. Camilla legede fotograf, og der måtte tages adskillige billeder før der var et der tilnærmelsesvis ligende noget, der kunne offentliggøres.

Modellen er fin og hurtig at strikke. Garnet er Merci bluestone købt hos Nanna. Jeg er ret tilfreds med resultatet, men hvis der bliver en model nummer to, skal den være en anelse længere. I øjeblikket går det med den "korte udgave" da jeg har en langærmet indenunder, men forhåbentlig bliver det varmere engang, og så er jeg ikke meget for at vise "maveskind m. folder" frem.

Jeg har købt så rigeligt ind af garnet, så der kan blive en GG til Camilla også - eller også kan der strikkes en halsklud med lækkert mønster af noget af det. Mulighederne er mange og idéerne og inspirationen udefra blogland er der ikke noget galt med, så jeg finder nok ud af noget at anvende det til.

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Tineke said...

hejsa, griiin, der er altså ikke meget giraf over dig :), men din GG ser da hammerfint ud, min GG blev også forlænget væsentligt, for jeg kan huske at længden i opskriften giver sådan en gang navlevisning, som vi nok er kommet for langt fra de 18 år for.

Kh. Tineke

4:41 PM  
Blogger Karina said...

Hej Tineke.
Neeej giraf er jeg ikke - med mine 157 cm., men nu er jeg ude i "verden", og selvom vi jo ikke er "meget" over 18 (x2), så er den altså for kort.

5:15 PM  
Blogger Laila: said...

jaaaaa....det ville jeg!

Jeg kan kun gentage Tineke's udtalelser. Den er da blevet rigtig, rigtig god.

Mindatter har ogsä måtte øve sig med et fotografiapparat, og nu bliver de for det meste noglelunde lige, jeg fär ikke hovedet kappet af længere, og billederne bliver stillet skapt. nä ja, sådan noglelunde.

Laila i Schweiz

6:27 PM  
Blogger nettie said...

Flot GG til "giraffen"
Vil lade mig inspirere og strikke min længere end opskriften siger
Min navle er nemlig heller ikke til offentlig beskuelse, når jeg nu selv ka bestemme

12:59 AM  

Send en kommentar

<< Home