fredag, oktober 05, 2007

Midwest

Det er ikke altid der er så langt fra tanke til handling, så rip-rip og så var tørklædet fra forrige indlæg tryllet om til garnnøgler igen. Så gik jagten ind. Der skulle findet et godt mønster til min halsklud. Valget faldt på "Midwest moonlight" fra "Scarfstyle". Tørklædet bliver smallere end modellen i bogen, da garnet er noget tyndere, men indtil nu er Fru Krogh godt tilfreds! Gad vide hvor længe det så varer?

Jeg har i dag været til den sidste strålebehanling på Bispebjerg i denne omgang, så der kunne jo snildt strikkes i toget, men desværre kun den ene vej. På vej hjem var der så overfyldt i regionaltoget sydpå så jeg opgav at hive noget op af tasken. Det blev så til en lille lur i stedet for - en af dem der, hvor man til sidst hænger laaangt ud over armlænet og til sidst er ved at falde ned af sædet, og når man så vågner fordi toget bremser, så har man fået publikum. Men hva' søren - så har man da bidraget lidt til underholdningen :-)

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Laila: said...

Hej Karina

Jeg ææælsker det mønster - det er også i Super Karla.(Som jeg jo liiige blev færdig med i går)
Det er lige præcis "skævt" nok til mig....Og det bliver bare sä flot när det bliver spændt ud.

Knuzz
Laila i Schweiz

5:43 PM  
Blogger Karina said...

Hej Laila.
Super Karla er ja...super flot. Jeg er ret vild med det, men har desværre ikke tålmodigheden til at lave det. Jeg kiggede på det længe, da jeg havde bogen hjemme fra biblioteket, men det bliver kun til drømmene, desværre.

8:43 PM  
Blogger Tineke said...

Hej Karina!! Nøøøj, hvor bliver din Midwest flot! Jeg bliver da helt fristet til at komme i gang, nu når jeg ser den hos dig....oooh jeg skal styre mig! Har jo gang i lidt i forvejen. Tak for inspirationen!!

Knuzer, Tineke

8:21 PM  

Send en kommentar

<< Home