tirsdag, august 28, 2007

Til manden der (ikke) har alt....

Weekendens fødselsdagsfejring er overstået og manden høstede nogle gode brugbare mande-gaver. Derudover fik han en ting vi ikke anede at vi manglede og havde et uopfyldt behov for. Disse "Fjernbetjente stikkontakter". Host....host.... Øhhh......hmmmm...er det mig der er idéforladt eller bare ikke fatter......eller hvad bruger man dem lige til? Om jeg rejser mig for at tænde lyset, eller jeg rejser mig for at finde en fjernbetjening til formålet må vel komme ud på et....eller hva? Hmmmmm....jeg tror de ryger i kassen med "tingvimåskefårbrugforengang".

Og nu til noget helt andet......
Da vi var på ferie i Frankrig fik jeg slået masker op og strikket fire omgange på en top til Camilla. Et lille hurtigt projekt, troede jeg .... men det trækker i langdrag. Ikke fordi det er kedeligt. Mønsteret bliver fint og det går ret hurtigt fremad, selvom det er på pind 3, men der er alt for mange andre ting der fylder i hverdagen og i mit hoved. Mange aftener har det bare ligget og jeg har grebet en af de utallige biblioteksbøger, som jeg har hjemme fra biblioteket i stedet for. Nu er der heldigvis ikke så langt til afslutningen og så skal der bare lige hækles kanter på. Sæt igang Fru Krogh - hvor lang tid kan det lige tage at få den færdig?

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger Bettina said...

Heh, jeg ku' næsten ha' skrevet det indlæg - jeg fatter heller ikke de fjernbetjente stikkontakter!?!??? Har aldrig gjort det og venter spændt på, om nogen måske kan oplyse mig!?
Og sommertoppen - den har jeg strikket til Anna, næsten tro mod farverne i opskriften, den er sød, mønsteret er dejligt afvekslende...men lavede dummefejl på den.

6:36 PM  
Blogger nettie said...

Ja, vil De så se at blive færdig med den sommertop, Fru Krogh!
Afventer spændt det færdige resultat....

10:51 PM  
Blogger Karina said...

Hej Bettina.
Jeg er ikke blevet klogere ang. stikkontakterne, og er heller ikke kommet i tanke om en genial anvendelsesmulighed :-)

og til Nettie: ska' nok :-))

7:08 PM  

Send en kommentar

<< Home