torsdag, august 09, 2007

Mine arme arme.....

...har været på hårdt arbejde i dag. Vores gamle carport skal pilles ned, så vi kan få lavet en gårdhave med morgenterasse, så vi kan sidde der og spise morgenmad.

Men inden vi når så langt, er der en masse rigtig hårdt arbejde. I dag har vi kørt alle de nye sten til terassen op nede fra vejen, og jeg har stablet dem alle igen - der er lige 2,3 ton. Alle de gamle kørefliser er taget op og lagt på en palle.

En grusbunke er flyttet - den lå lige lidt i vejen. Laget af gammelt grus er fjernet og kørt om i haven og nu er vi nået ned til et sten- og jordlag, der ikke sådan lige lader sig flytte. Der skal hakkes og det meget hårdt før der sker noget.

Jeg ved ikke hvor mange ton mine kontor-nusser-arme har arbejdet med i dag, men det er rigtig, rigtig mange og nu kan de ikke mere, men manden kører lige lidt stabilgrus ind i haven. Vi er nemlig også igang med at grave ud og fundere til et drivhus......, men jeg eg holder fyraften og vil tusse ind i sofaen - gad vide om jeg kan strikke ?

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger Laila: said...

Der er intet som en nats søvn, og sä er man tilbage!
Og sä er det bare om at visualisere det færdige resultat - det gi'r krafter....

Kh
Laila i Schweiz

8:56 AM  
Blogger Tina Olsen said...

Mon ikke dine arme var om muligt mere ømme dagen efter!!!
Men det må nu blive skønt når i er færdige;-)

9:50 AM  
Blogger Karina said...

Hej Laila.
Helt sikkert og det bliver også godt når vi engang er færdige.

Hej Tina.
Du har bare ret. Både ryg og arme var stort set ubrugelige men der måtte bare kløs på de næste dage også. Men nu er vi også ved at være tæt på at være færdige. Der er lige lidt tilskæring rundt om dækslerne.

5:59 PM  

Send en kommentar

<< Home