mandag, juni 04, 2007

Have haves...

....og lige i øjeblikket er den ikke det kønne syn, som den plejer at være på denne årstid. Manden bruger normalt meget fritid derude . Han nyder det og kan ikke undvære at komme i haven når han kommer hjem fra arbejde. Dette forår har det bare været anderledes pga. master-specialet, som jo heldigvis blev afleveret i sidste uge. Selv har jeg, de sidste 10 uger, brugt 3 eftermiddage om ugen på PUVA-behanlinger i Næstved. Energi har, pga. stoffet jeg indtager inden behandling, været en by i Rusland, men nu er det heldigvis slut for denne gang. Det har ikke hjulpet det store, så gad vide hvad der så skal ske? Måske jeg vil være klogere, når jeg har været til kontrol på RAS den 12. juni!

Heldigvis er blomsterne ligeglade med det kaos der hersker omkring dem. De gør det de skal: Bringe glæde og farve i hverdagen. Jeg sneg mig lidt rundt med et kamera, for at indfange lidt af farverne:




Jeg kan ikke huske, at vores have nogensinde har set ud som den gør nu, hvor det eneste spiselige der vokser i køkkenhaven er kartofler. Resten er fyldt med ukrudt. Men meget hurtigt vil det være anderledes og der vil være styr på det igen - det tvivler jeg ikke et øjeblik på. Vi kan godt nå nogle af de afgrøder vi plejer, men der er også nogle vi bare må droppe i år.

Camilla har haft alletiders tur til Sverige i sidste uge. Det gik over al forventning. Det havde bare været sjovt!! Sjovt at møde de svenske elever, sjovt at spise middagsmad på skolen, sjovt at sove i telt - bortset lige fra den sidste nat, hvor vandet kom ind til dem!, skønt at være sammen med alle veninderne - hele dagen og natten med, herligt at besøge Marinmuseet og shoppe på egen hånd i Karlskrona - skønt, skønt, skønt!!

Etiketter: ,

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home