fredag, maj 11, 2007

Zig-zag-sagen

....er færdig nu. Fandt noget garn der var nok af og fik hæklet kanten færdig i går aftes mens jeg sad og sumpede lidt over melodigrandprix-melodierne. Gad vide hvordan de andre ni sange har lydt rundt omkring i verden, hvis dem der var med i går var de bedste :-(

Jeg holdt ikke ud til den bitre ende. Da tæppet var færdigt gik jeg i seng.

Tæppet måler 100 x 180. Hvis jeg skal lave ét en anden gang skal det være bredere, men alt i alt er jeg godt tilfreds med det noget spraglede resultat - det er jo lavet af rester!! Camilla blev rigtig glad her til morgen da hun så det var færdigt, og nu sidder hun og hygger under det inde i stuen. Jeg tror det er godkendt.
Gad vide hvad jeg så skal lave færdigt i aften. Drømmen er en tom strikkekurv, men jeg ER slem til at begynde på noget nyt inden jeg får afsluttet de igangværende ting, men jeg har været ret standhaftig i den senere tid, synes jeg i hvert fald selv, og har forsøgt at gøre kål på noget af alt det der lå dernede ved siden af sofaen. Når andre kan - kan jeg (måske) også!!!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Det er da superflotte farver. Det ene bølgetæppe er flottere end det andet, jeg bliver helt misundlig

12:02 PM  

Send en kommentar

<< Home