fredag, april 20, 2007

Hvorfor....?

Alexander er, som så mange andre drenge, vild med spiderman - og de fleste andre superhelte. De kan noget vi andre ikke kan - har uanede kræfter og kan slippe afsted med lidt af hvert. De har værktøjet i orden og nogle våben, som jeg ikke engang har fantasi til at forestille mig hvad skal bruges til. Jeg er håbløs når det gælder super-helte. Kan nok ikke helt leve mig ind i det univers af mærkværdigheder....


Måske er det også derfor, at jeg ikke kan svare på Alexanders spørgsmål "Hvorfor har super-helte underbukserne udenpå tøjet?

Hvis der er nogen der ved det skal I endelig ikke holde jer tilbage - jeg vil nemlig også gerne vide det!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Min private teori (efter mange års inkarneret tegneserielæser) er at det faktisk er et par EKSTRA underbukser... dvs. først underbukser, så pyjamasbukserne og så ekstra underbukser... for at beskytte de følsomme områder ;-) Hvis man skal slås, må man jo sørge for ikke at blive øm de "forkerte" steder!

Kh Karen S

7:12 PM  

Send en kommentar

<< Home