mandag, april 02, 2007

Ferie og ynk

Alexander har fået sin længe ventede "bankrøverhue". Jeg fik hæftet ender her til morgen over en kop kaffe. Huen er på og han har været ude med pistolen med "knald" i - farlig ser han ud og så alligevel ikke. Det er nemt at se, at der er en glad dreng indenunder.

Selv er jeg ynkelig...og næsten lilla! Pga. de piller jeg tager inden mine lysbehandlinger er jeg blevet solskoldet i hovedet og på mine hænder. Jeg kan ikke tåle solen, og det er ekstremt besværligt og upraktisk i øjeblikket. Det er bare så meget ØV! Jeg kan ikke komme ud og nyde det gode vejr.

Det må jeg så få det bedste ud af, så i går fik jeg i stedet kogt marmelade af de jordbær vi havde i fryseren fra sidste sæson. Lageret gemte kun på ribsmarmelade og det kan jo gå hen og blive lidt ensformigt i længden.

Camilla har overnattet hos en veninde. Hun er nu på vej hjem, sammen med veninden og dagen i dag skal bruges hos os. Alexander havde en kammerat på besøg i går eftermiddags - ferien bliver nydt!

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Britta said...

Sej lille bankrøver du har der. Surt at du og solen ikke er de bedste venner. Jeg kender det godt. Jeg skal heller ikke have for meget af den (bliver rød på 5 min.), men jeg kan godt nok heller ikke undvære den. Bøvlet forhold at have til det store dejlige himmellegme :-)
Håber du får en god dag (på trods af fejlfarvning). Hilsen Britta T.

9:48 AM  

Send en kommentar

<< Home