onsdag, februar 21, 2007

Kom så i gang....

Lige nu har jeg lyst til at lave det hele. Inspirationen står i kø, og alligevel synes jeg det er svært at vælge og beslutte hvad det skal være.

I går ankom pakken fra Nanna med lækkert garn. Sari Silk, Indiecita og Luna wool. Så er det bare at gå igang - drømmene er der allerede og jeg kan sagtens forestille mig forskellige modeller i garnet. Nu skal jeg så lige se om opskrifterne passer med strikkefastheden.

Liselottes tæppe har Camilla forelsket sig i - hun forestiller sig, at det vil pynte voldsomt på hendes seng. Det er jeg ikke i tvilv om, at det vil....

Jeg har mange farver og rester i bomuldsgarn, så muligheden er der.... jeg gider alligevel ikke rigtig strikke i det, da jeg strikker for grimt til at det bliver pænt i bomuldsgarn. Der bliver striber på bagsiden. Det strikkede bliver efter nogle ganges vask enten hårdt eller deformt, eller hvis det går helt galt - begge dele. Det kan tilnød bruges til dukketøj, som ikke bliver vasket hele tiden.
Derfor var det nok ikke nogen tosset idé med sådan et tæppe. Det er bare at gå igang; Kom så Fru Krogh.....!

Lige nu strikkes der ihærdigt på Wicked. Det går fremad - rundt, rundt og rundt. Fjernsynsstrik af den meget, meget nemme slags. Spændede var det kun foroven da der var lidt mønster, men jeg tror nu det bliver en god brugbar sag af en bluse/vest/top. Mulighederne er mange tror jeg.

Camilla er fortsat ramt af influenza - feber og hoste. Vi er hjemme på skift så meget det kan lade sig gøre. Der bliver brugt lidt tid på at planlægge dagene. I morgen formiddag er jeg nødt til at tage på arbejde. Michael er nødt til at tage på arbejde i morgen eftermiddag, så vi bytter omkring frokost. Fredag planlægger vi i morgen, men i skole kommer hun nok ikke i denne uge.

Etiketter: ,

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home