torsdag, februar 15, 2007

Uha-da-da...

...som tiden går når man er ferieramt. Nu er det allerede torsdag og hvad har jeg nået - udover altså at slappe af, vasket og strøget og så lige aflivet nogle strikke-ufoer fra bunden af kurven?

I dag fik vi hentet den cykel der blev indkøbt i går. Alexander begyndte nedtællingen til eftermiddagen kl. 8 i morges. Han hentede sit armbåndsur, tog det på og kiggede så på det konstant og hele tiden de første to timer han havde det på. Viserne flyttede sig bare ikke :-)
Nu er cyklen så i hus - den er afprøvet og alt er fundet perfekt, bortset lige fra støttebenet der borer sig ned i den våde græsplæne.....det ender nok med en udskiftning. Især er det godt med en cykellås med nøgle til. Den ene nøgle er sat i en nøglesnor, så den er klar til skolestarten til august. Det er jo rart at være i god tid!!

Det blev ikke kun ved en cykelafhentning. Camilla og jeg gik på udsalg og fik hjembragt en del poser med tøj. Vi trængte i den grad og der var mange ting der fristede. Det blev til 4 bluser og 2 toppe for 300 kr, og Camilla fik to par bukser for 80 kr. Det kan da ikke vælte budgettet! Så fik vi købt en badedragt hver. Camillas har været for lille længe og min er nok tæt ved 15 år gammel og grim derefter. Derudover fandt jeg to par cowboybukser - og de passer!!! Jeg har så svært ved at finde bukser der passer i livet fordi jeg er så svej-rygget, men det andet par jeg prøvede sad bare perfekt. Derfor købte jeg også to par nu jeg var igang. Den eneste ulempe er, at jeg kommer til at lægge dem op. Jeg er jo en af de der gnomer der går løst omkring og kun måler 1.57......

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home