søndag, januar 28, 2007

Det hjalp...

....at lægge tøffe-tøflen i skammekrogen under sofaen. Da jeg hev den frem i går aftes for at kigge på den og undre mig lidt over hvorfor det skulle være så svært at få den samlet, var den der bare. Jeg kiggede på tegningen, så på tøflen og så blev der syet sammen. Den sad lige i skabet i første forsøg. Hvor svært var det så lige??????

Jeg tror nu bare den er alt alt for stor til nogen af os. Den skal da i hvert fald have en 60-graders vask. Camilla var inde på, at hvis den havde været i røde farve, kunne den bruges som julesok, for der kan være en masse store gaver i.

I går fik jeg strikket en Vinter Lue til Camilla. Den er nu ikke blevet alt for stor i det, men med den kant der skal strikkes på forneden, håber jeg at den vil blive den anelse længere, som den mangler. Den går nemlig ikke så langt ned i panden, som jeg kunne ønske. Huen er strikket i to grå nuancer af Hifas Troll-garn, som for lang tid siden blev købt hos Malene.

Søndagen skal bruges indendøre. Michael er ude og løbe i øjeblikket og regnen pisker ned, så han ligner sikkert en druknet mus når han kommer tilbage. Camilla har en veninde på besøg. De hygger sig på værelset. Der er ingen tvivl om hvor de er for jeg kan høre dem - de snakker uafbrudt. De har jo ikke set hinanden siden i fredags :-) Jeg vil, sammen med en kop kaffe, finde sofaen og noget strik, der skal monteres. Jeg kan nok nå at lave lidt inden der skal serveres frokost.

God søndag derude!!

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home