fredag, december 22, 2006

Vi er klar.....

Det kan da godt være, at den kære mand selv har tyllet de to øl - den mulighed havde jeg ikke lige tænkt på :-)

Her er vi ved at være klar til jul. Vi har været til juleafslutning på skolen i går. Det var bare så hyggeligt og flot. Hver gang vi har været til arrangementer deroppe er jeg dybt imponeret. Imponeret over lærerne og over de ting de får ud af ungerne - og måden det gøres på. Der er plads og rum og de brænder for det. Jeg bliver rørt og glad - vi er så rige på engagerede mennesker i vores lokalsamfund. Det er selvforstærkende.....man kan ikke la' vær' og vi strækker os gerne og giver når der er behov for det.

Juleforberedelserne er under kontrol. Stegen og halvdelen af Kvickly er hjembragt, julegaverne indkøbt og indpakket - mandelgaven ligeså, og jeg siger ikke hvad det er! Juletræet er hentet hjem og står ude i carporten og venter på at komme ind i varmen. Vi mangler lige at få juletræspynten ned fra loftet, men der er jo også en dag i morgen. Mormor og morfar ankommer i morgen midt på dagen, så vi har lige formiddagen til at få kørt nullermænd og tørre grannåle væk.

Strikketøjet er blevet rørt en lille smule. Jeg har strikket en vest til mig selv, men har ikke fået fotograferet den. Jeg har strikket mammelukker til Build-A-Bear og er igang med en kjole. Jeg har indkøbt garn - godt jeg ikke meldte mig til kun at bruge af mit lager i hele 2007 - jeg er spændt på om I kan holde det derude......

Jeg får ikke blogget mere på denne side af den 24, sååå....

Glædelig jul til jer alle...
Håber I får nogle gode dage med famile og venner - nyd det!

1 Comments:

Blogger Vivian said...

Og en rigtig glædelig jul til dig og din familie også Karina

hilsner Vivian

3:12 PM  

Send en kommentar

<< Home