søndag, november 12, 2006

Suk.....

Det ser ud til at det skal være (sen) weekend før jeg kan finde ud af at bruge lidt tid på at få opdateret. Livet farer for heftigt forbi i øjeblikket og jeg har svært ved at hænge på. Dog slapper jeg lidt af ved at strikke og nyder meget den korte tid, jeg får brugt på det. Det er nu blevet til 3. gæst i afslutningsfesten. Et par ragsokker til migselv (str. 36) strikket i dobbelt garn (en tråd grøn opal og en tråd Fortissima - den med kastanjerne....). Så behøver jeg heller ikke at fryse tærerne, og så er der lige noget med de der kastanjer, som jeg ikke kan huske!

4. gæst (Line) er også næsten klar til at gøre sin éntre - den mangler lige et ærme.....måske i aften!

Weekenden gik med alt det praktiske (vasketøj, opvask, rengøring og planlægning af den kommende uge). Jeg synes ikke det er sjovt. Det er ordnet og så jeg kan begynde forfra med det hele igen i næste weekend :-( Ungerne har haft besøg af legekammerater, vi har bygget en ridderborg i lego og brugt mange timer på at lede efter de rigtige og manglende klodser, manden har fået malet carporten færdig, så den kan klare den første vinter, uden at suge alt for meget fugt, og den regnvåde græsplæne er blevet slået for forhåbentlig sidste gang i år. Selvom vi hele tiden er "på dupperne" synes jeg hele tiden vi er bagud - gad vide om vi nogensinde "kommer med"?

1 Comments:

Blogger Dorthe said...

Ja, det lyder som din weekend ligner alle vores andres. derfor er det så vigtigt at stoppe op og tage en lille strikkepause. så du får ro i hovedet og også føler at der sker noget som kun er for dig.
Så nyder jeg livet lidt mere.
God fornøjelse med detpraktiske og hyggelige i fremtiden

8:05 PM  

Send en kommentar

<< Home