lørdag, oktober 28, 2006

Afslutningsfest

Må jeg præsentere 1. gæst: Flora.
Lang tid siden det blev strikket, men så manglede der en knap. De lagerføres nemlig ikke i den størrelse. Den blev købt under en hyggelig bytur i Nykøbing F. sammen med Malene. Derefter lå det bare i kurven, men da jeg så lige før læste om en afslutningsfest lige her, lokkede det hele pludselig lidt, så nu er der syet blomst på og knappen er syet i. Jeg må være lidt fatsvag for jeg forstod bare ikke hvordan Flora egentlig skulle samles, men nu har jeg syet blomsten fast på tørklædet - så er det godt nok ikke muligt at afmontere den, men sådan blev det bare !! Nu skal det bare lige skylles op en gang for kanterne ruller lidt. Måske hjælper det, måske gør det ikke - men projektet er færdigt og jeg er ikke i tvivl om, at det nok skal blive brugt. Camilla går rundt med det på inde i stuen :-)

2. gæst kan godt gøre sin entré.....

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home