fredag, september 15, 2006

Shhyyy,,,

....jeg sidder her og nyder stilheden. Vi har i eftermiddag været ude og investere i en ny opvaskemaskine, som næsten ikke siger noget. Da vi har køkken-allrum og kontor i ét betyder det meget, at vi kan tænke selvom der vaskes op. Jeg var så begejstret for den, at jeg kom "i stødet", da jeg skulle fylde den efter aftensmaden, i en sådan grad, at jeg måtte sætte mig ned på gulvet fordi det snurrede helt op i hårrødderne. Vi havde jo bare sat det stik i kontakten, som dette tyske vidunder er født med, og da jeg så fik sat benet ind på den åbne låge, samtidig med at jeg havde den ene hånd på stålvasken kunne jeg rigtig spjætte.... Da vi fik kigget lidt grundigere i brugsanvisningen, stod der, at der med fordel kunne monteres et dansk stik med jord....., da vi i Danmark ikke har de samme "dimser" på kontakerne, som vore tyske naboer. Det er nu gjort!! Måske vi skulle overveje at læse brugsanvisningen ordentligt igennem en anden gang.

Min manglende pakke fra England er ikke noget problem - de sender da bare en ny - ingen brok - men en undskyldning - jeg er imponeret....

1 Comments:

Blogger Bim said...

*ler*
Ja, en ny tvättmaskin vore inte illa... vår får vi mest klappa om varje gång den ska gå igång... samt att vi är glada så länge den dock tvättar våra kläder rena så vi kan visa oss ute... ;). Än fungerar det... frågan är för hur länge??? Tills vi fått ihop pengar till en ny hoppas vi, ;)
Må så gott... kramis, en värmländska på bloggtur...
Sjöbackas blogg

8:19 PM  

Send en kommentar

<< Home