mandag, august 28, 2006

Mistery

Der er noget på pinden - jeg ved ikke hvad....
...men spændende er det. Jeg er hoppet med på Mariannes Mistery. Måske det er noget jeg på et senere tidspunkt kan bruge til en barselsgave. Det vil tiden vise, men jeg kunne ikke lige la' vær'.

Ellers har jeg stort set ikke fået strikket noget....hvis der ses bort fra en enkelt sok, som ikke er til at hidse sig op over. Weekenden er gået med at holde mandens fødselsdag, så tiden er brugt på at købe ind, gøre rent, bage kager og lave mad. Det var lige før det var afslappende at komme på arbejde her til morgen. Nu er jeg bare så uheldig, at jeg er blevet ramt af en gang forkølelse, som har sat sig på stemmen (....jaahhhhh.....stilhed siger manden), så jeg vil tøffe ind og putte mig under dynen med min bog.

Da vi skulle læse godnathistorie her til aften sagde jeg til Alexander, at Michael kom til at læse for jeg kunne ikke pga. den manglende stemme......Alexander var tavs lidt, hvorefter han udbrød: KAN far læse......det har jeg vist aldrig hørt!

Det passer nu ikke, men dels læser jeg Potter for dem alle, og har efterhånden gjort det i et år og dels er Michael tit i haven om aftenen, når jeg læser for Alexander.

1 Comments:

Blogger LineMo said...

Ups den var ikke så god for farmand, men sjovt er det, den slags guldkorn skal man værne om.

Kh

En Mystery Baby medstrikker

12:18 PM  

Send en kommentar

<< Home