torsdag, august 17, 2006

Tanker...

Jeg har siden onsdag i sidste uge haft tankerne andre steder end her....blev i ubehagelig grad mindet om, at vi har livet til låns og at vi skal passe på det. Nyde det mens vi kan. Mange tanker kom forbi - nogle mere brugbare end andre - nogle mere frustrende end andre. Nogle gjorde ondt mens andre gav mig styrke. Styrke til at kæmpe hvis det bliver nødvendigt.

Jeg har brugt Jytte Slentes "en luksusmodel" som terapistrik og har næsten strikket den færdig. Mangler kun lige de sidste 8 centimeter. Jeg strikker i Mohair Lux farve 5000 købt hos Vivian, og da jeg ikke havde nok garn: købte-bare-et-par-nøgler-fordi-det-var-flot-og-jeg-måtte-eje-noget-af-det. Nogle kender det måske...:-) Men garn havde jeg så ikke lige nok af til den model, og jeg måtte ud og "søge" efter noget mere. Herfra skal lyde en kæmpestor tak for hjælpen til dig derude, der glad og gerne trevlede dit igangværende strikketøj op for at jeg kunne få lov til at overtage et par nøgler!

2 Comments:

Blogger Bettina said...

Det var så utroligt lidt. :o) Jeg glæder mig rigtig meget til at se resulatet af "samarbejdet". :o)

8:47 PM  
Blogger Karina said...

Resusltatet kommer snart...jeg blev færdig med at strikke i går aftes og skal så lige have syet ærmer sammen og hæftet tråde. Men jeg vil lige prøve den først - den ser lidt stor ud....
Karina

9:34 AM  

Send en kommentar

<< Home