fredag, juli 21, 2006

Jan...

er på pindene og der strikkes lystigt. Dvs. jeg er dog ved at få spat af garnet. Jeg har købt Muskat fra Garnstudio fordi det passede i strikkefastheden, men det snor sig rigtig meget. Jeg sidder her og drejer nøgler i en uendelighed. Det lysegrønne er derudover fyldt med knuder og bristede tråde, så jeg er ikke sikker på at jeg vil bruge det mærke garn mere. Der må findes et alternativ! Opskriften er dog rigtig god (der er dog lige lidt med maskeantallet, men ikke mere end jeg kan finde ud af at rette til), og det er ikke sidste gang at jeg strikker Jan. Den er stærkt vanedannende, fordi der sker lidt hele tiden og det når ikke at blive kedeligt.

Udover Jan har jeg en Otte-Ugle i dele liggende. Jeg mangler kun lidt af hans forside, før jeg er klar til at montere. Den er desværre strikket i samme garn - gad vide om det er mig der gør noget forkert når jeg strikker med garnet, siden det opfører sig så underligt?

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home