lørdag, juni 24, 2006

Jeg trænger...

til at begynde på nogle nye projekter. Garnet til både "Jan" og "Otto Owl" er ankommet, så det er bare at gå igang. Jeg glæder mig....

Camilla fik selv lov til at vælge farver til Jan, og her er så resultatet. Camilla som ellers altid har været lyserød har valgt nogle, for mig at se, rigtig flotte grønne nuancer som passer fint sammen. Gad vide hvor min lyserøde prinsesse-datter er på vej hen?

Translokationen er veloverstået - det er altid rørende dejligt at se alle de studenter og hf'ere blive færdige. Det er et vigtigt kapitel i deres liv der får ende. Vi har præget dem, fyldt lærdom på dem, kæmpet med dem og for dem. De begynder nu på et nyt kapitel - vi begynder med en ny årgang. Det er mærkbart hvilken udvikling der sker på de 2-3 år vi får lov til at låne dem! Jeg bliver grebet af dem - de er en del af min hverdag - en del af mit liv. De holder mig i gang...gad vide om de også holder mig ung :-)

Børnene er taget på ferie hos mine forældre i dag. De har glædet sig meget, så det kan kun blive godt. Her er underligt stille.....gad vide hvor længe jeg synes det er dejligt. Jeg tror ikke der går lang tid før jeg savner dem. I morgen skal vi i biografen - det er nok ca. 6 år siden vi var der sidst. Vi vil se "Da Vinci Mysteriet". Vi har begge læst bogen - en god historie, så jeg håber ikke anmelderne har ret i, at den ikke er specielt god. Vi gi'r den en chance!

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home