onsdag, juni 07, 2006

Der var nogle som lokkede...

...uden at vide det. Godt at kunne give andre skylden for ens handlinger! Jeg er "kommet til" at købe disse to bøger. Britt har købt en af dem, et andet sted lå der et link hvor jeg kunne se billederne i bogen (svært farligt, for svage sjæle), og så var der lige en strikket Otto Owl (han er SKØN), som jeg ikke lige kunne stå for, så tvunget af omstændighederne MÅTTE jeg jo også købe den anden bog. Nu går jeg så og overvejer hvilket garn jeg skal strikke i, for det originale ser mig noget dyrt ud. Men der kan jeg vel også komme til at falde i, hvis jeg er meget "uheldig". Jeg tror ikke at lageret gemmer på noget brugbart, men det kunne jo undersøges....

Det var så ikke lige det eneste der røg i "kurven" den dag jeg bestilte, for jeg har længe ønsket mig "Knitting on the edge". Jeg har flere gange haft den hjemme fra biblioteket, så nu kan jeg skåne de arme biblioteksansatte for at skulle slæbe den frem og tilbage til Vordingborg (Vordingborg Bib. har desværre ikke engelske strikkebøger). Min familie (læs: dem jeg er på gave med) er ikke lige af den slags der kaster sig ud i noget så vovet, som at bestille noget i udlandet, så hvis jeg virkelig ikke kan klare mig med det danske, må jeg da selv købe det......det gør jeg så!

2 Comments:

Blogger Sanne B. said...

Hej Karina,
Det var faktiskt rigtigt dejligt at du nu er at finde på blogspot.
Så kan jeg både kommentere og "blogline" dig.
kh
Sanne B.

11:50 AM  
Blogger Mette said...

Ja, de bøger er vidunder-skønnt, men jeg er også tilbøjelig til garnalternativer..... Ikke mindst når jeg ikke selv har børn i den aldersgruppe, men jeg har en niece som undskyldning. Alligevel kunne jeg godt tænke mig at lave Otto Owl.... Jeg har indkøbt garn til "hønseblusen". Det blev noget bomuldsmix fra Hjertegarn. Så blev prisen en anden, og jeg behøver ikke at græde, hvis forældrene skulle ødelægge den i vask. k.h. Mette

12:02 AM  

Send en kommentar

<< Home