søndag, maj 21, 2006

Den årlige familiefest

var vi til i går lørdag. Utroligt, at der stadig er nogen i familien der kan huse os når vi er samlet næste allesammen. Vi var 56 i går hvor der var 4-5 stykker der havde meldt afbud. Utroligt som sådan en familie den vokser - der er børn allevegne......men det er nu meget sjovt at mødes en gang om året. Nogle ser vi dog oftere, men da det er en familie på godt og ondt, så er der nogen man foretrækker frem for andre - vi gik hjem i går med en indbydelse til grill-hygge hos en af mine kusiner, som jeg jo desværre ser alt for sjældent. Engang var vi meget sammen, var meget for hinanden, dengang før vi fik børn hvor det ikke betød noget om vi talte den halve eller hele nat, dengang vi spillede kort i stearinlysets skær fordi der var strømafbrydelse, dengang vi var på ferier sammen hos vores desværre nu afdøde mormor og hvor vi spiste os mætte i jordbær. Jeg vil glæde mig til at grill-hygge sammen med jer!

Af strik har jeg påbegyndt tre-fire forskellige ting og stort set pillet det hele op igen. Det eneste der fortsat er på pindene er slangen og en sommertop til Camilla. Slangen skal valkes, men lige nu mangler jeg noget lilla/bordoux tove- eller hifa-garn, så jeg kan få den strikket færdig. Den bliver lidt for kedelig uden, så selvom det er et resteprojekt ender det med, at jeg kommer til at gå ud og købe garn til den.....



Sommertoppen til Camilla blev påbegyndt her til morgen mens jeg drak min the. Nu er jeg halvvejs på ryggen, så det er da noget der går hurtigt. Dejligt når jeg ikke skal vente så længe på at se et resultat. Jeg tror der skal være noget møsnter på forstykket....det kan jo være, at hun selv har et forslag til hvad det skal være!

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home