mandag, juni 05, 2006

Sådan...

kom Camillas futter til at se ud i filtet stand. De minder også mig om de træsko og hjemmesko jeg selv havde som barn pga. ankelremmen. Heldigvis er der sket forbedringer på det område....
Knappelageret gemte ikke på smarte lilla eller sorte knapper, så Camillas valg faldt på guldknapperne. De er tilstrækkeligt langt fra matchende, så måske er det ligefør de er "in"....

Alexanders bamsetrøje blev færdig i går aftes, og jeg listede ind og gav bamse den på inden jeg gik i seng. Det var derfor en meget glad dreng der kom farende med 100 km. i timen ind i soveværelset her til morgen, og gav mig et rigtig "bamsekram".
Det er nok derfor jeg gang på gang kaster mig udi mærkelige projekter - fordi de værdsætter det, og elsker når jeg gider....

Til sidst lige et billede af Alexander med to vigtige ting....

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home