lørdag, juni 17, 2006

Dyr af forskellig art

Alexander havde ikke lyst til at sove længe i dag, så da han stod op "labbede" jeg efter, lavede mig en god kande the, og fandt sofahjørnet, hvor jeg fik monteret toppen til kaninen. Den er blevet ok - dog burde halehullet (ja, dyret har selvfølgelig også en hale der skal laves hul til) have været lidt højere oppe. Det må Celina-kanin leve med! Det bliver ikke anderledes!

Garnet til Jan har jeg nu fået bestilt. Den skal strikkes i Muskat fra Garnstudio. Det ser ud til at det passer nogenlunde med strikkefastheden. Camilla har valgt at den skal strikkes i to grønblå nuancer. Nu er jeg lidt spændt på om farverne passer sammen. En ting er at se det på skærmen - en anden er, at se det i virkeligheden. Samtidig bestilte jeg et par nøgler til "Otto Owl" - desværre er jeg ikke den eneste der er vild med ham, så gad vide hvilket væresle han havner på?

Når nu vi er i dyreriget så kunne jeg, da jeg gik og lavede aftensmad, skimte en fugl ude på risten ved havedøren. Det var en solsorteunge der var ved at indtage aftensmaden. Den arme mor styrtede rundt i hele haven for at skaffe føde til afkommet, mens den bare sad og gjorde sig "lækker" og tiggede om mere. Mens den ventede lavede den flyveøvelser ved at hoppe op på sandkassen og så "kaste" sig ud derfra for at se om vingerne kunne bære. Heldet var nu ikke lige med den, og den fløj i lav højde direkte ind i havedøren - håber for den, at det hurtigt vil gå fremad! Gad vide om det er mor og barn fra Aarstidskassen...?

2 Comments:

Blogger Dorte said...

Det er en rigtig sød blondekant du har strikket på toppen - håber kaninen bliver glad for den !
kh Dorte

10:03 PM  
Blogger Mette said...

Min kommentar blev væk.... Nå, men jeg glæder mig til at se mere til Jan. Forrygende tøset model uden at være for tøset! Flot top - hvem der bare var kanin. Skal jeg sende dig en maskemarkør-hilsen...?! Send i givet fald en mail til mig. k.h. Mette

12:05 AM  

Send en kommentar

<< Home