fredag, juli 07, 2006

Puuuhh....

....hvor er det varmt, og ja....jeg ved det godt....jeg var én af dem der sukkede højest efter bedre vejr, da sommeren ikke ville indfinde sig, meeeen......det er lige ved at være for meget af det gode, også selvom vi har ferie :-)

I mangel af det soppebassin der punkterede i forrige uge, blev gummibåden fundet frem og fyldt med vand. Kun for at konstatere, at der også er hul i den - fornøjelsen var kort. I dag har vaskebaljen så været brugt til at køle enden i - og nu er de alle kørt til stranden for at få kølet det hele!

Faktisk har jeg fået strikket lidt og har næsten alle dele klar til en montering af "Otto Owl". Jeg mangler forsiden af ham og så må jeg lige have fundet noget fyld på loftet, så han kan blive samlet. Camilla vil gerne vide hvem der skal have ham, og er ikke tilfreds med, at han skal bo inde i sofaen. Alexander synes det er en fin idé at få en "fjernsyns-ugle" som man kan kramme når man alligevel sidder der!!

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home