fredag, juni 30, 2006

Travlhed

er her. To arbejdsuger á 46 timer er til ende! Trætheden kan mærkes helt ind i knoglerne og nu trænger jeg i den grad til ferie. Det er velfortjent - og jeg er hjemme indtil den 7. august. Jeg er klar.....til at holde ferie!

Vi er gået helt "agurk" herhjemme. Da ungerne tog på ferie i sidste weekend talte vi om, at der trængte til at blive ryddet op på deres værelser - sådan rigtigt gennemgribende. Det skal jeg så også lige love for er blevet gjort. Vi har tømt begge værelser - Alexander har fået Camillas loftseng, som vi har savet noget af, så det nu bliver til en huleseng. Camilla har fået Alexanders seng - hun var så træt af den anden. De har begge fået nyt gulvtæppe - firmaet havde heldigvis et afbud i tirsdags, så det kunne blive lagt på i denne uge. Camilla har fået nye reoler, og Alexander har fået hendes. Vi havde lige en marton-mandag (arbejde, tæppefirma, Jysk, Ikea - og så hjem og tage gamle gulvtæpper af og flytte de sidste møbler). Finpudsningen er nu igang. Der mangler en sengelampe hos Camilla, der mangler to hold gardiner, som er under fremstilling og så er der lige lidt med nogle ledninger der skal på plads. Så er der alt det legetøj som de ikke bruger mere - alt det tøj der er for småt - alle de ting lopperne skal hente på lørdag - vi skal lige have styr på det også...

Strik er en by i Rusland....jeg har intet lavet på den front. MEN jeg er blevet begavet, se lige - er de ikke bare skønne? Tusind' tak Mette! Jeg glæder mig til at bruge dem - de er noget mere tjekkede end mine garnrester :-)

1 Comments:

Blogger Susanne said...

Sikken energi i har lagt for dagen :o) Dejligt for ungerne at komme hjem til helt nye værelser !! Rigtig god sommerferie, hvor der vel bliver lidt plads til at strikke :o) Kh Susanne i Silkeborg

9:23 AM  

Send en kommentar

<< Home