onsdag, juli 26, 2006

Turister

Vi har længe talt om, at vi skulle en tur i Planetariet, for at Alexander kan få stillet sin nysgerrighed. Han er meget interesseret i planeter og hvad der ellers bevæger sig rundt ude i rummet (rumskibe, astronauter ol.). Det fik vi så gjort alvor af i går, hvor vi også fik set en Imax- og en 3D-film. Imax-filmen med bæverne var rigtig god - og den var jo så relevant som den kan blive, nu hvor vi lige har været i Sverige og set bæverhytter mange steder.

Nu vi var så var i København skulle Camilla også lige en tur i Build-a-bear, for at købe lidt tøj til kaninen, og derfor tog vi en hel dag i København, så vi også kunne nå at se lidt derinde. Vi fik set Gefion-springvandet, Den lille havfrue og Langelinie, Amalienborg og Amaliehaven. Det er da mange år siden, jeg har været de steder, og det var en skøn oplevelse at sidde inde ved Gefion-springvandet og spise is (købt hos Løgismose) - jeg var ikke den eneste der nød det.....

De næste to dage står den på gæster, så jeg har lige tømt Kvickly......bare så I er advaret jer der normalt handler der! Huset er sommerferie-ramt, hvad rengøring angår, så jeg kommer vel til at gøre noget.....hvis jeg gider. Det ville ellers være sjovere, at få monteret Camillas Jan ude i skyggen - glæder mig (stadig) til at se den helt færdig.

1 Comments:

Blogger Dorte said...

Ja, det er en god og interessant bæverfilm. Man bliver bare lidt "søsyg" af at følge efter bævere i 3D version ...
I aften kører jeg langt op i Sverige til "bæverland" ...plejer at få fornøjelsen af at se dem "live".
Kh Dorte

12:37 PM  

Send en kommentar

<< Home