tirsdag, august 29, 2006

Ynk

...er nok lige hvad det er. Nu er det ikke kun mig der er ramt af forkølelse og dårligdom. Jeg måtte cykle hjem fra arbejde og hente Alexander i børnehaven i formiddags. fordi han havde fået feber - og det har han stadig. Lige nu ligger han og damper inden foran fjernsynet, men underholdningen er begrænset når vi hverken ejer Video eller DVD, så det er kun lige børneprogrammerne der kan "nydes" på den måde. Han gider nu heller ikke ret meget. Han tog en middagslur på 2½ time. Så syg det er han!!

Jeg har fået strikket lidt mere på Mistery og er nu nået til 3. del. Meeen Marianne du er da gået fuldstændig bananas, og har allerede sendt 4. del "på gaden" - det er jo ligefør jeg får stress!

Jeg kan godt se, at udsigten for i morgen bliver en dag i sofaen sammen med Alexander, så måske der kan blive strikket lidt. Jeg er "enlig mor" de næste fire dage - manden er taget på seminar i Thisted og forhåbenlig skal vi ikke tilbringe ALLE fire dage i sofaen! Så hyggeligt er det nu heller ikke.

Nu er jeg noget spændt på om jeg kan få lov til at gemme dette indlæg. Da jeg skulle logge på måtte jeg prøve 3-4 gange for at få adgang til Blogger, så gad vide om det nu er blevet min tur til at "bøvle" med det. Billeder har jeg ingen af, så dem har jeg da ingen problemer med :-)

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home